Ik heb problemen met inloggen op de webshop. Wat moet ik doen?
Heb je problemen met inloggen? Dit kan verschillende redenen hebben.
- Heb je een account? Zo ja, lees dan verder. Zo niet, doe dit dan eerst.
- Wachtwoord vergeten? Zo ja, klik dan op 'Wachtwoord vergeten' en volg de procedure.
- Vult uw computer uw wachtwoord/e-mailadres vooraf in? Probeer in plaats daarvan uw inloggegevens handmatig in te voeren. Het kan zijn dat uw browser oude informatie heeft opgeslagen (bijvoorbeeld een oud wachtwoord) die niet meer werkt. U kunt ook uw browsegeschiedenis wissen.
- Heeft u uw login onlangs bijgewerkt?
We hebben een nieuw inlogsysteem, wat betekent dat je geen gebruik meer kunt maken van de gezamenlijke login die jij en je werkplek eerder hebben gebruikt. In plaats daarvan moet je eigen e-mailadres zijn aangesloten.
Als je nog steeds problemen hebt met inloggen, kun je een kijkje nemen bij een van de andere vragen hieronder – misschien ligt het antwoord daarin?