Hulp bij inloggen

Ik heb problemen met inloggen op de webshop. Wat moet ik doen?

Heb je problemen met inloggen? Dit kan verschillende redenen hebben.

  1. Heb je een account? Zo ja, lees dan verder. Zo niet, doe dit dan eerst.

  2. Wachtwoord vergeten? Zo ja, klik dan op 'Wachtwoord vergeten' en volg de procedure.

  3. Vult uw computer uw wachtwoord/e-mailadres vooraf in? Probeer in plaats daarvan uw inloggegevens handmatig in te voeren. Het kan zijn dat uw browser oude informatie heeft opgeslagen (bijvoorbeeld een oud wachtwoord) die niet meer werkt. U kunt ook uw browsegeschiedenis wissen.

  4. Heeft u uw login onlangs bijgewerkt?
    We hebben een nieuw inlogsysteem, wat betekent dat je geen gebruik meer kunt maken van de gezamenlijke login die jij en je werkplek eerder hebben gebruikt. In plaats daarvan moet je eigen e-mailadres zijn aangesloten.

Als je nog steeds problemen hebt met inloggen, kun je een kijkje nemen bij een van de andere vragen hieronder – misschien ligt het antwoord daarin?

Mijn e-mailadres werd niet herkend toen ik probeerde in te loggen (zakelijke klant)?

Weet je zeker dat je onlangs je klantaccount hebt bijgewerkt en een account met je zakelijke e-mailadres bij ons hebt gekregen?

Als u uw zakelijke e-mailadres nog niet aan uw klantaccount hebt gekoppeld, moet u dit eerst doen.

Als u niet zeker weet of u een klantaccount bij ons heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dan zoeken ze je op via EAN, CVR of de naam van je werkplek in onze systemen, en controleren ze of je geregistreerd staat.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op 'Wachtwoord vergeten'. Vul dan in het tekstveld je e-mailadres in en je ontvangt een verificatiecode via je e-mail.

Zodra uw e-mailadres is geverifieerd, kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken.

Mijn wachtwoord wordt niet herkend. Wat moet ik doen?

Het kan verschillende redenen hebben als uw wachtwoord niet wordt herkend.

  1. Het kan zijn dat je het verkeerde wachtwoord hebt ingevoerd. Probeer het opnieuw. Als het nog steeds niet werkt, kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen en een nieuw wachtwoord aanmaken door op 'Wachtwoord vergeten' te klikken en vervolgens de procedure te volgen.

  2. Vult uw computer uw wachtwoord/e-mailadres vooraf in? Probeer in plaats daarvan uw inloggegevens handmatig in te voeren. Het kan zijn dat uw browser oude informatie heeft opgeslagen (bijvoorbeeld een oud wachtwoord) die niet meer werkt. U kunt ook uw browsegeschiedenis wissen.

  3. Het kan ook zijn dat we een nieuw inlogsysteem hebben, waardoor je geen gebruik meer kunt maken van de gezamenlijke login die jij en je werkplek eerder hebben gebruikt, en dat je je login nog niet hebt bijgewerkt.

Ik heb geen activeringsmail ontvangen

In verband met de registratie als klant bij Frederiksen Scientific ontvangt u een activeringsmail. De activeringsmail wordt verzonden naar het e-mailadres waarmee je je hebt geregistreerd.

U kunt uw spamfilter in uw e-mailsysteem controleren als u de activeringsmail niet kunt vinden.

Als u de activeringsmail nog steeds niet kunt vinden, kunt u bellen of schrijven naar onze klantenservice, die u verder zal helpen.