Retourzendingen, klachten en annuleringen

Hoe retourneer ik een artikel?

We begrijpen dat er situaties kunnen zijn waarin je een product wilt retourneren.

Bij ons willen we ervoor zorgen dat uw winkelervaring naadloos is, daarom bieden we een eenvoudig en handig retourproces.

Volgens onze algemene voorwaarden hebben alleen particuliere klanten het recht om een artikel te retourneren.

Als u als particuliere klant een artikel wilt retourneren, moet u ons retourformulier invullen. De klantenservice zal je dan helpen met het verdere proces.

Ik heb een defect/beschadigd artikel ontvangen. Hoe dien ik een klacht in?

Wat vervelend dat je een defect artikel hebt ontvangen.

Om het defecte artikel te claimen, stuurt u een e-mail naar onze klantenservice met de volgende informatie:

  1. Beschrijving van de storing zo volledig mogelijk
  2. Foto van de storing - indien mogelijk
  3. Uw bestelnummer

Kan ik een artikel terugsturen waar ik niet tevreden over ben?

Het hangt ervan af of u als particuliere of als zakelijke klant winkelt.

Voor particuliere klanten:

Als particuliere klant heb je 14 dagen herroepingsrecht voor aankopen via onze webshop. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag dat je het artikel hebt ontvangen.

Voor zakelijke klanten:

Zakelijke klanten en instellingen hebben geen herroepingsrecht