search

Levering en verzending


In onze webshop zie je bij het artikel de voorraad* staan met daarbij de verwachte levertijd na bestelling. Als het product op voorraad is, streven wij naar een levering van 3-4 werkdagen. Ons magazijn staat in Denemarken. Vandaar dat de verwachte levering enkele werkdagen duurt.
Een andere mogelijkheid is dat het product op voorraad is met een verwachte levertijd van 1-2 weken. Het product komt dan niet rechtstreeks uit de voorraad in ons magazijn maar heeft een verwachte levertijd van 1 tot 2 weken.

Als het product niet op voorraad is zie je de tekst “niet op voorraad – Neem contact op voor levertijd”. Het product is dan gewoon te bestellen, maar de levertijd is onbekend. Wil je meer informatie over de te verwachte levertijd? Bel 073- 623 26 22 of mail naar klantenservice@eurofysica.nl
Wij streven ernaar om bij de orderbevestiging, de te verwachte levertijd van het product dat niet op voorraad is te vermelden. 

*De voorraad aantallen zijn puur ter indicatie. Eurofysica kan de juistheid van deze aantallen niet garanderen. Zo kan het voorkomen dat een product op voorraad lijkt, maar het uiteindelijk niet blijkt te zijn. 


Nee, dat kan niet. Eurofysica is alleen een verkoopkantoor in Nederland. Het magazijn van Frederiksen, waar Eurofysica onder valt, staat in Denemarken. Producten ophalen bij Eurofysica is helaas niet mogelijk. Ook kleine producten in een envelop versturen is niet mogelijk. Wij versturen alles met pakketpost.


Na verzending van het pakket uit ons magazijn in Denemarken ontvang je eerst een automatisch bericht met track & trace gegevens. Dit bericht is afkomstig van info@eurofysica.nl en heeft als onderwerp “Uw bestelling is verzonden”. 

Daarna ontvang je een automatisch bericht afkomstig van noreply@dpd.nl met als onderwerp “Uw bestelling is aan DPD overgedragen”. 

Op de dag van de verwachte bezorging ontvang je een bericht van noreply@dpd.nl met als onderwerp “Uw bestelling wordt vandaag tussen … en … bezorgd”. 
In deze mail kun je het pakket live volgen of andere wijzigingen doorgeven.

Als het pakket is bezorgd krijg je nogmaals een mail van noreply@dpd.nl met als onderwerp “Je pakket is bezorgd. Laat ons weten wat je van de bezorging vond.”

Tip: geen mails ontvangen? Controleer je spambox! Voeg info@eurofysica.nl en noreply@dpd.nl toe aan veilige afzenders, zodat je deze mails wel ontvangt.

Wel automatische berichten ontvangen, maar geen pakket gezien? En de track en trace geeft geen verdere informatie? Neem dan contact met ons op (klantenservice@eurofysica.nl / 073 -623 26 22) en houd het verkoopordernummer (zes cijfers) en klantnummer (zes cijfers) bij de hand. Deze vind je op de orderbevestiging die je per email van klantenservice@eurofysica.nl hebt ontvangen.


Nee, helaas krijgen wij geen bericht vanuit ons verkoopsysteem als een product een langere levertijd heeft dan verwacht. Hierdoor kunnen we je ook niet proactief informeren. We streven ernaar om dit in de toekomst wel te kunnen.

Wacht je nog op een nalevering en is deze nog niet binnen? Neem gerust contact met ons op en we kunnen de verwachte levertijd voor je opzoeken. Vermeld altijd je ordernummer. Deze staat op de ontvangen orderbevestiging die je per mail van klantenservice@eurofysica.nl hebt ontvangen.

Verzending


Verzendkosten
De verzendkosten voor bestellingen tot € 150,- zijn € 9,95 (prijzen excl. BTW)
Voor speciale bestellingen kunnen eventuele vrachtkosten afwijken. Wij nemen dan contact met je op. 

Gratis verzending bij orders boven de € 150,- excl. BTW met uitzondering van speciale bestellingen, afleveradressen in het buitenland en rembourszendingen. 

Speciale producten bestellen
Voor speciaal bestelde producten, die niet in het standaard assortiment van Eurofysica zitten, maken we afspraken met je. We kunnen een offerte voor je maken of informeren wat de uiteindelijke kosten gaan worden. Speciaal bestelde producten kunnen niet geretourneerd worden.


Nee, je betaalt geen extra kosten als een bestelling in delen wordt geleverd. Je kunt producten die op dit moment niet op voorraad zijn toch vast aan de bestelling toevoegen. De producten die op voorraad zijn, worden vast verstuurd en de andere producten worden nageleverd. Zonder extra kosten. 


Bij bestellingen boven €150,- excl. BTW betaal je geen verzendkosten. Je bestelling wordt kosteloos bezorgd.


Bij bestellingen tot €150,- excl. BTW betaal je bij ons verzendkosten. Producten verzamelen, inpakken en versturen kost geld. Om de prijzen van de artikelen zo laag mogelijk te houden voor jou als klant, hebben wij ervoor gekozen om de verzendkosten niet automatisch bij de producten te verrekenen. Hierdoor heb je altijd de scherpste prijs. 

Je betaalt in sommige gevallen ook verzendkosten bij retourneren van producten. De kosten van het retourneren rekenen wij niet standaard bij onze producten erbij. Hierdoor houden we de prijzen van de artikelen zo scherp mogelijk. 


Wij versturen de pakketten via DPD
De pallets versturen wij met TNT


Wat vervelend dat je pakket is beschadigd. Maak altijd eerst foto’s! Deze kunnen wij gebruiken voor ons dossier richting de vervoerder. Controleer nadat je foto’s hebt gemaakt de inhoud van het pakket. Zijn daar ook beschadigingen? Maak opnieuw foto’s. Neem vervolgens contact met ons op via klantenservice@eurofysica.nl of bel naar 073-6232622. Houd daarbij je ordernummer bij de hand. Deze staat op de pakbon bij het pakket. 

Wij gaan ervoor zorgen dat de beschadigde producten opnieuw worden verstuurd of dat je je geld terug krijgt. We lossen dit netjes voor je op.

Stuur de gemaakte foto’s van het beschadigde pakket en producten onder vermelding van je naam en ordernummer naar klantenservice@eurofysica.nl


Meld dit altijd bij ons. Stuur (een screenshot van) je track & trace gegevens met vermelding van je ordernummer en naam naar klantenservice@eurofysica.nl We hebben afspraken met de vervoerder gemaakt dat ze leveren binnen kantoortijden. Hoe meer meldingen wij ontvangen dat dit niet is gebeurt, hoe beter wij de vervoerder hier op kunnen aanspreken. 

keyboard_arrow_up